12 Ağustos 2011 Cuma

irem'in annesi

        Kızım bu yaz 3yaşını bitirdi,doğum hatta hamilelik döneminden itibaren çok fazla blog takip etmeme rağmen neden bu güne kadar bekledim bilemiyorum.Yeni vakit ayırabildiğime göre kızım büyüdü galiba ve anneye olan bağımlılığı yavaş yavaş azalmaya başladı.Hamileliğim sırasında hep anne olan blog sahiplerini takip ettim biraz bilgi aldım biraz karşılaştırmalar yaptım,hazırlıklarımda küçük hatırlatmalar buldum,doğum hikayeleri okudum.Ozaman hep İrem doğduğunda kendi blogumu açarım hem kızımı büyütür hem de deneyimlerimi ,unutmak istemediğim notları belkide bir gün  o okur diye yazarım diyordum ama olmadı.
       Peki bugün ne oldu da bu blog oluştu,öncelikle tatildeyim,ankaradayım ve ramazan. Ve artık bazen sadece ben,bazen iremin annesi ve ailemle bende artık sizinleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder