7 Eylül 2011 Çarşamba

Serüven Başlıyor

          Tatil yavaş yavaş benim için bitmek üzere.Okullar açılmamış olsada biz öğretmenler için yeni eğitim yılı pazartesi toplantılarlaa başladı.
İremle mümkün olduğunca vakit geçirmek istediğim ve hergün okula gitmediğim için onunda okulların açılmasıyla tekrar kreşine başlaması için oyalıyordum.Oyalıyorum diyorum çünkü okulunu arkadaşlarını çok özledi,neredeyse her sabah babam beni okula bırakacakmı diye soruyor.(ben onunla daha fazla vakit geçirmek isterken:((   üzülüyorum biraz)
Pazartesi günü toplantıya gitmeden işe gitmem gerektiğini bir kaç saat teyzemizde(babaannesinin kardeşi) kalması gerektiğini söylediğimde kendinden emin ve herzamanki çözüm bulma tavırları içinde okula bırakırsam daha iyi olacağını söyledi.İkna etmek zor olmadı ama....
          Geçen sene bu zamanlar geliyorda aklıma kreş arayışındaydık ondan çok benim bu fikre alışmam bütün yaz tatilini bulmuştu.İlk aylar yaşadıklarımı siz anneler zaten biliyorsunuz.Gelgitler,suçluluk duygusu,hüzün ,endişe...
Ve şimdi kızımın, ben ve babası çalıştığında olmak istediği yer okulu ve öğretmeni(yaz tatilinde sık sık öğretmenini özleyip aramış konuşmuştık zaten)Belki çoğunuz bu dönem benim yaşadığım sıkıntıları yaşıyorsunuz ama biz bu sene çok rahatız İREMin okula başlayacağı günü iple çekiyoruz.
YENİ OKULA BAŞLAYACAK OLAN BEBECİKLERİMİZİN ANNELERİNE ALLAH KOLAYLIK,İÇİNİZE FERAHLIK VERSİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder